Selasa, 19 Juni 2018

Omwille van een glad gezicht, is deze mooie actrice niet verlegen om acne-creme te reizen

http://lsyindonesia.com/tag/gejala-kanker-payudara-yang-akan-dirasakan-penderita/

Omwille van een glad gezicht, is deze mooie actrice niet verlegen om acne-creme te reizen

 

Acne verstoort niet alleen het uiterlijk, maar maakt het gezicht ook ongemakkelijk. Geen uitzondering voor actrice Nina Dobrev. De Star-serie van Vampire Diaries is ook niet gespaard gebleven van aanvallen op acne in het gezicht, dus zorg ervoor dat het altijd anti-acne creme draagt. Hij beweerde vaak te vertrouwen op pengempes van het acne-product als dat nodig was. Niet alleen als hij in huis was, hij droeg vaak ook tijdens zijn reis.

 

Ik heb altijd acne en behandel het als iemand anders, met acne crème. Soms ga ik uit met acne crèmes en ik ben het vergeten, "vertelde Nina aan het tijdschrift Ocean Drive. Nina Dobrev wilde blijkbaar laten zien dat ze niet perfect was zoals de meeste vrouwen.Het laat ook Nina zien in haar account op de sociale media. Ik probeer daar ook in mijn sociale media over na te denken. "Als ik Instagram-verhalen doe, zie ik er niet verzorgd en glamoureus uit, het is mijn normale dagelijkse lek van het leven, zegt ex-vriendin Ian Somerhalder. , Nina geeft nog steeds om uiterlijk, hij wil er niet moe uitzien bij veel mensen, want de 25-jarige vrouw probeert altijd de blik van de panda's ogen dicht te doen terwijl ze veel werk doet. Ik ben erg druk en blijf op reis en ik slaap niet genoeg. Ik had daardoor een donkere blik onder mijn ogen, dus ik bleef het bedekken en probeerde eruit te zien alsof ik 10 uur had geslapen toen ik maar drie uur sliep, zei Nina. . (ami / hst)

 

Tidak ada komentar:

Posting Komentar